Ідентифікація споживача послуг

1 Ідентифікація споживача

2 Створення облікового запису

3 Активація облікового запису

Без додаткових символів ("№", "о/р" і т.д.)
Набір символів має точно відповідати кодуванню Вашого особового рахунку постачальника послуг
Без символу "№" або інших
Зазвичай вказаний на корпусі лічильника з лицьового боку (не плутати з моделлю) або в документах за особовим рахунком (договір, акти заміни приладу обліку)
Вводьте тільки у разі відсутності інформації в базі даних за полем Номер лічильника.
Перші три літери
Досить ввести перші три літери прізвища власника особового рахунку або відповідальної особи.
  1. Можливі проблеми при реєстрації та варіанти їх вирішення:
    Особового рахунка НЕ ЗНАЙДЕНО…
    1. Переконайтеся, що обран потрібний підрозділ постачальника послуги (якщо проживаєте в місті, а не передмісті, зверніть увагу, що обрано саме міське відділення, а не районне. Наприклад, для електроенергії ГЕС - відноситься до міста, а РЕМ - до передмістя).
    2. Перевірте правильність введеного номеру особового рахунку (вказан в договорі на поставку комунальної послуги або в рахунку). Вводіть номер в точній відповідності з вказаним в документі (попередній нуль, дефіс, буква або інший символ).
    3. Якщо в номері присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, строчную, латинську або кирилицею.
    4. Зверніться до центру з обслуговування споживачів АТ «Миколаївобленерго».
    Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірну СУМУ останнього платежу…
    1. Спробуйте ввести суму попереднього платежу (можливо, платіж ще не врахований в базі даних постачальника).
    2. Подивіться чи немає в квитанції згадки про додаткової комісії - спробуйте ввести суму без комісії.
    3. Перевірте, чи правильно введений номер особового рахунку і чи правильний підрозділ обран (у різних базах даних номера особових рахунків можуть збігатися).
    4. Якщо платіж був здійснений нещодавно (менше 5-7 робочих днів тому), можливо, постачальник ще не вніс в базу даних інформацію про платіж - спробуйте повторити спробу через кілька днів.
    5. Якщо за особовим рахунком поки не було платежів , але видається дане повідомлення - ймовірно, платіж був зроблений попередніми власниками. Спробуйте ввести її.
    6. Зверніться до центру з обслуговування споживачів АТ «Миколаївобленерго».
    Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірний номер лічильника…

    (Дане повідомлення відображається тільки в разі, якщо за особовим рахунком не було жодного платежу, в т.ч. вчиненого колишніми власниками)

    1. Якщо в номері лічильника присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, строчную, латинську або кирилицею.
    2. Зверніться до центру з обслуговування споживачів АТ «Миколаївобленерго».
  2. Якщо самостійно розібратися не вдалося:

    Зверніться, будь ласка, до кол-центру або до Центру обслуговування клієнтів.